Genoptræning

Effektiv genoptræning til dig der vil komme hurtigt og sikkert tilbage til dit gamle niveau efter en operation, brud eller sportsskade

Skader

• Er du blevet opereret i knæet?
  • Eller har du fået en operation i skulderen?
  • Har du beskadiget et ledbånd i knæ eller skulder?
  • Har du fået en hælspore eller achillessenesmerter?
  • Har du brækket benet, armen eller kravebenet?
  • Har du fået løberknæ eller springerknæ?
  • Har du beskadiget dit korsbånd i knæet?
  • Eller har du brug for genoptræning efter en sportsskade?

Vi har stor erfaring med at sammensætte effektive og varierede træningsprogrammer, der får dig tilbage til din hverdag eller sport, hurtigt men sikkert.

Vores træningsplaner tager udgangspunkt i din skade og dit problem. Vi kan tilpasse øvelser hvad enten du vil lave øvelser i et træningscenter, derhjemme eller et helt tredje sted.

Skader

• Er du blevet opereret i knæet?
  • Eller har du fået en operation i skulderen?
  • Har du beskadiget et ledbånd i knæ eller skulder?
  • Har du fået en hælspore eller achillessenesmerter?
  • Har du brækket benet, armen eller kravebenet?
  • Har du fået løberknæ eller springerknæ?
  • Har du beskadiget dit korsbånd i knæet?
  • Eller har du brug for genoptræning efter en sportsskade?

Et træningsforløb hos os vil:

Hjælpe dig til at kunne træne og dyrke sport uden smerter.

Give dig fuld styrke i musklerne.

Hjælpe dig til fri bevægelighed i leddene.

Give dig mindre risiko for skader i fremtiden.

Hjælpe dig til at forbedre din præstation.

Frit Valg – Genoptræning

Hvis du er blevet udskrevet fra et hospital og har et lægefagligt behov for genoptræning, så har du krav på at modtage et gratis genoptræningstilbud af kommunen.

Hvis kommunen ikke kan tilbyde dig genoptræning inden for 7 dage, så har du ret til, at opsøge en klinik der er godkendt til at varetage disse genoptræningsforløb.

Hos Fysio Elite varetager vi genoptræning inden for det medicinske, ortopædkirurgiske og geriatriske speciale.

Hvis kommunen ikke kan tilbyde dig behandling vil du modtage en forløbskode, hvorefter du kan gå ind på www.mingenoptræning.dk og finde vores klinik.

Vi tilbyder både individuelle forløb og holdtræning. Hvis du ikke kan komme til klinikken tilbyder vi også hjemmebehandling.

Info ang. Covid-19

Klinikken sørger for, at vi kan passer på hinanden. Derfor er der tiltag, som du bør forholde dig til når du møde ind på klinikken:

• • Ankom 2 minutter før den aftalte behandlingstid.
  • • Brug altid vores sprit, når du træder ind på klinikken
  • • Vi lufter ud, så det kan måske være lidt koldere i behandlingsrummet end tidligere
  • • Medbring dine egne håndklæder og et lagen (lagen du ligger på og et håndklæde til hovedgærdet) samt evt. tæppe. Vi tager kr. 20,- for leje af klinikkens håndklæder.
  • • Behandlerne bruger mundbind, så vi stadig kan have øjenkontakt – også selv om vi kommunikerer tæt på. Vi holder stadig afstand
  • • Mundbind og handsker anvendes ved hjemmebesøg og ved nærkontakt med personer som er særligt udsatte
  • • Venligst overhold afstand på min. 1 meter under samtale
  • • Holdtræning vil foregå skiftevis inde og ude, alt efter vejr. Antallet af deltager er begrænset til, der minimum kan være 2 meters afstand, mellem hinanden under træning.
  • • DU MÅ IKKE møde op, hvis du har tegn på Covid19 symptomer fx feber, svær hovedpine, ondt i halsen, hoste eller unormal muskeltræthed. Så bedes du aflyse din tid.

Dette vil sikre, at du og behandleren kan mødes med minimal smitterisiko.

You have Successfully Subscribed!