Akupunktur

Fysio Elite tilbyder også akupunktur som supplement til en behandling eller udelukkende akupunkturen selv.

Akupunktur er især godt til at løsne op for smerter/spændinger i muskler og led.
Ved påvirkning af punkter på kroppen med tynde akupunkturnåle, vil stimulerer en øget blodgennemstrømning i det smertende område, hvilket fremmer kroppens lokale smertelindring og helingsproces.

Vi behandler følgende med akupunktur

Akutte og kroniske smerter

Rygsmerter

Musearm

Nakkesmerter

Hovedpine og migræne

Slidgigt

Udstrålende nervesmerter

Sportsskader

Osv.

Info ang. Covid-19

Klinikken sørger for, at vi kan passer på hinanden. Derfor er der tiltag, som du bør forholde dig til når du møde ind på klinikken:

• • Ankom 2 minutter før den aftalte behandlingstid.
  • • Brug altid vores sprit, når du træder ind på klinikken
  • • Vi lufter ud, så det kan måske være lidt koldere i behandlingsrummet end tidligere
  • • Medbring dine egne håndklæder og et lagen (lagen du ligger på og et håndklæde til hovedgærdet) samt evt. tæppe. Vi tager kr. 20,- for leje af klinikkens håndklæder.
  • • Behandlerne bruger mundbind, så vi stadig kan have øjenkontakt – også selv om vi kommunikerer tæt på. Vi holder stadig afstand
  • • Mundbind og handsker anvendes ved hjemmebesøg og ved nærkontakt med personer som er særligt udsatte
  • • Venligst overhold afstand på min. 1 meter under samtale
  • • Holdtræning vil foregå skiftevis inde og ude, alt efter vejr. Antallet af deltager er begrænset til, der minimum kan være 2 meters afstand, mellem hinanden under træning.
  • • DU MÅ IKKE møde op, hvis du har tegn på Covid19 symptomer fx feber, svær hovedpine, ondt i halsen, hoste eller unormal muskeltræthed. Så bedes du aflyse din tid.

Dette vil sikre, at du og behandleren kan mødes med minimal smitterisiko.

You have Successfully Subscribed!